Oferta

USŁUGI
DODATKOWE

Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami. Wejdź i sprawdź aktualne oferty.

AKTYWNE DORADZTWO
I PLANOWANIE DZIAŁAŃ

Doradztwo i consulting w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości.

ZARZĄDZANIE LOKALAMI
NA WYNAJEM

Obsługa lokali i mieszkań przeznaczonych na wynajem.

ZARZĄDZANIE WSPÓLNOTAMI MIESZKALNYMI

Prowadzimy działalność na rynku prywatnych zarządców nieruchomości, specjalizując się w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami, a w szczególności wspólnot mieszkaniowych.

OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA

  • prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali, wielkości udziałów, weryfikowanie stanu prawnego oraz faktycznego nieruchomości wspólnej;
  • prowadzenia i przechowywanie dokumentów Wspólnoty,
  • przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań wspólnoty mieszkaniowej
  • bieżąca realizacja uchwał organów Wspólnoty dotyczących m.in. wykonywanie planu gospodarczego, sposobów wykorzystywania nieruchomości wspólnej itp.,
  • przygotowywanie pod względem formalno– merytorycznym umów zawieranych przez Wspólnotę z wykonawcami i dostawcami,
  • dokonywanie czynności formalnych oraz czynności w zakresie postępowania administracyjnego, niezbędnych dla funkcjonowania Wspólnoty Mieszkaniowej,
  • reprezentacja Wspólnoty na zewnątrz przed osobami fizycznymi, prawnymi, organami administracji państwowej i samorządowej zgodnie z ustawą o własności lokali,
  • prowadzenie korespondencji z Właścicielami,
  • wydawanie poświadczeń i zaświadczeń dotyczących lokali,
  • przygotowywanie dla Wspólnoty umów na dostawę mediów do nieruchomości wspólnej,
  • doradztwo i pośredniczenie w zawieraniu umów ubezpieczenia części wspólnej nieruchomości (negocjowanie korzystnych pakietów dodatkowych),
  • zbieranie ofert, przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców i dostawców,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
  • przygotowywanie zleceń określonych przepisami prawa kontroli technicznych i okresowych przeglądów budynków i urządzeń stanowiących ich wyposażenie,
  • bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości,
  • przygotowanie planów remontowych, wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych,
  • nadzór nad pracami firm wykonujących remonty i modernizacje, dokonywanie odbiorów prac z udziałem przedstawicieli Wspólnoty,

OBSŁUGA TECHNICZNA NIERUCHOMOŚCI

  • prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji,
  • dokonywanie odczytów wodomierzy w lokalach mieszkalnych,
  • zapewnienie przez całą dobę obsługi konserwacyjnej budynku oraz pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznych, wodno – kanalizacyjnych, gazowych oraz centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody,
  • zapewnienie utrzymania porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku oraz jego otoczenia,
  • zapewnienie konserwacji urządzeń małej architektury, placów zabaw oraz pielęgnacji trawników, żywopłotów i drzewostanu,
  • zapewnienie na koszt Wspólnoty usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości wspólnej ( domofony inne instalacje),
  • realizacja remontów: – pozyskiwanie ofert potencjalnych wykonawców. – zlecenie wykonania projektu (jeżeli będzie wymagany). – realizowanie wybranej (poprzez przyjęcie uchwały) oferty. – zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę. – zawarcie umowy na wykonanie remontu. – nadzór nad wykonaniem robót budowlanych. – odbiór (ilościowy i jakościowy) wykonanych prac. – rozliczenie remontu. Zakres czynności będzie uzależniony od stanu technicznego nieruchomości i wyposażenia w instalacje i urządzenia (systemy monitorowania, instalacje p-poż, własne kotły centralnego ogrzewania itp.).

OBSŁUGA KSIĘGOWA

  • zdalny dostęp do E-kartoteki lokalu dla każdego właściciela
  • opracowanie planu finansowego wspólnoty,
  • oszacowanie przewidywanych kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości i planowanymi remontami,
  • obliczenie zaliczek właścicieli na pokrycie planowanych kosztów z uwzględnieniem innych źródeł finansowania (pożytki i kredyty),
  • prowadzenie ewidencji księgowej i pozaksięgowej
  • dekretacja i analiza dokumentów księgowych,
  • analiza realizacji założeń planu finansowego w trakcie roku budżetowego (monitorowanie kosztów),
  • opracowywanie sprawozdań finansowych wspólnoty mieszkaniowej ma koniec roku obrachunkowego
  • rozliczenie wyniku finansowego wspólnoty mieszkaniowej,
  • rozliczanie zaliczek na media i usługi świadczone na rzecz właścicieli
  • rozliczanie funduszy pomocniczych,
  • doręczanie wezwań płatniczych dłużnikom wspólnoty,
  • pozyskiwanie dofinansowań, kredytów i pożytków,
  • uzyskanie NIP i REGON,
  • archiwizowanie księgowych dokumentów źródłowych.
  • otwarcie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie rozliczeń w ramach udzielonego pełnomocnictwa.,
  • prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów,
  • prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością wspólną
  • pełna obsługa finansowa nieruchomości, pobieranie opłat od najemców, kontrola należności, rozliczenie dokonywanych wpłat,
  • kalkulacja wpłat wnoszonych przez mieszkańców i użytkowników , zaliczek na pokrycie kosztów utrzymania części wspólnej, w tym funduszu remontowego i eksploatacyjnego,
  • windykacja należności powstałych w czasie realizacji umowy,
  • naliczanie ustawowych lub uzgodnionych ze Wspólnotą odsetek za zwłokę, wysyłanie upomnień, dochodzenie na drodze sądowej należności od właścicieli na pokrycie kosztów zarządzania nieruchomością,
  • prowadzenie obowiązkowej sprawozdawczości,

OBSŁUGA PRAWNA

  • wnoszenie pozwów o zapłatę należności wspólnoty mieszkaniowej przeciwko dłużnikom,
  • dochodzenie zapłaty długu w drodze egzekucji komorniczych prawomocnych nakazów i wyroków , długu w drodze sprzedaży lokalu dłużnika
  • dochodzenie napraw gwarancyjnych i z tytułu rękojmi.

W celu dostosowania oferty do Państwa konkretnych potrzeb zachęcamy do spotkania.

Treści znajdujące się na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa i winny być interpretowane wyłącznie jak informacja, o których jest mowa w art. 71 Kodeksu Cywilnego

Atlas House

ul. Grzybowska 2 lok. 30
00-131 Warszawa

tel.: +22 290 79 36
e-mail: biuro@atlashouse.pl